FAQ:

 

ORDRE:

THEBAANK.DK er en webshop, og alle varer skal købes online.


Du klikker på det ønskede produkt, vælger størrelse og farve og lægger det i indkøbskurven ved at klikke på “Læg i kurv”.

Hvis du ønsker at shoppe videre, trykker du på shop videre. Hvis du vil betale og afslutte dig køb, trykker du på gå til kurv, hvor du udfylder dine informationer.

Når du har gennemført din ordre, vil du modtage en ordrebekræftelse.

Husk at tjekke om din adresse og kontaktinformationer er korrekte. Hvis du har brug for at lave ændringer, kan du kontakte kundeservice på: info@thebaank.dk indenfor 30 minutter af ordrelægningen, så kan vi manuelt rette det til.


Fra hvilke lande kan jeg shoppe online?
Du kan shoppe online på thebaank.dk fra følgende lande:
Danmark, Norge, Holland, Tyskland, Sverige og Belgien.

Hvordan kan jeg følge min ordre?
Så snart din ordre er pakket og afsendt, overdrager vi pakken til fragtudbyderen (GLS eller DAO) – når de har scannet pakken, vil du modtage en besked med tracking nr.

Når vi er færdige med at pakke din pakke, får du en besked om at din pakke er pakket og klar, og vi vil trække pengene. Men vær opmærksom på at du først kan tracke din pakke når fragtudbyderen har scannet den, der kan gå et par timer.


Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad skal jeg gøre?
Der kan være forskellige årsager til din pakke ikke er nået rettidigt frem.

Hvis der er opstået et problem har vi sendt dig en email med informationer. Så tjek din mail og dit spamfilter.

Vær opmærksom på at ved store kampagner og udsalg kan der forekomme længere leveringstid.

Hvis du har brug for at snakke med kundeservice kan vi kontaktes på telefon mellem 9.00 og 15.00 på +45 29 90 00 64 eller du kan skrive til os på info@thebaank.dk, vi svarer indenfor 24 timer.

  


Kan jeg slette eller ændre min ordre?

Du kan rette eller slette din ordre indenfor 30 minutter af ordrelægningen. Dette er fordi vi skynder os at pakke din ordre, så du kan modtage den hurtigst muligt.

Send en mail til info@thebaank.dk hvis du har ændringer eller ønsker at slette din ordre.

Hvis du ændrer mening, kan du returnere dine varer efter modtagelse. Gå til afsnittet om ombytning og returnering. 

Indeholder din ordre forkerte informationer?
Kontakt kundeservice inden for 30 minutter fra din ordre er gennemført, hvis du opdager fejl i dine informationer.

 

BETALING:

Vi accepterer følgende kortbetalinger:

Mastercard
Dankort
Visa

Derudover modtager vi også Mobilepay og applepay.

Når du går til betaling, vil du blive bedt om at indtaste kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre.
Du vil modtage en ordrebekræftelse på e-mail, når din ordre er registreret. 
Beløbet vil ikke blive trukket fra din konto, før ordren afsendes fra vores lager.

    

Hvornår trækkes pengene på min konto?
Betalingen for din ordre trækkes først på din konto, når varen er pakket og afsendt fra vores lager.

  

Er det sikkert at betale på www.thebaank.dk
Du kan trygt handle på thebaank.dk – vi er en dansk webshop og vi samarbejder kun med sikre systemer indenfor onlinehandel og betalingssystemer.

 

LEVERING

Hvad koster det at få leveret min ordre i Danmark?

Det koster mellem 29 og 39DKK at få tilsendt en pakke til enten en privatadresse eller en pakkeboks.
Hvis du handler for over 500DKK, er fragten gratis.

Kan jeg afhente min pakke på jeres lager?

Ja det kan du godt. På hverdage mellem 10.00 -15.00 og efter aftale kan du afhente din pakke. Du vælger afhent i THE BAANK som fragtløsning, og vi vil sende dig en mail når din pakke er klar til afhentning. 

Vi holder til i Danmarksgade 43, 9900 Frederikshavn.

Hvad koster det at få leveret min ordre i udlandet?

Alt fragt til udlandet koster 150,-

 

Hvilke lande leverer thebaank.dk til?
Vi leverer til Danmark, Norge, Holland, Tyskland, Belgien og Sverige.

Hvornår vil jeg modtage mine varer?
Hvis du ligger din ordre inden kl. 14.00 på en hverdag, løber vi stærkt for at nå at få den med fragtmanden samme dag – det vil sige du 99% af tilfældene modtager pakken allerede næste dag i Danmark. Ved levering til Norge skal der påregnes 3-5 dages levering.

Ordre lagt i weekenden vil blive afhentet mandag.

  

Hvem leverer mine pakker?
Hos THEBAANK.DK kan du vælge at få sendt din pakke med GLS eller DAO.

Du kan vælge at få dine varer sendt hjem til din adresse, eller du kan vælge nærmeste pakkeshop.

 

BYTTEREGLER

Hvad er reglerne for bytning og returnering?

Når du handler på THEBAANK.DK har du 14 dages returret fra den dag, du modtager din vare med posten.

Det betyder, at du uden at oplyse en årsag, kan bytte varen eller få pengene retur inden 14 dage.

Medsend din returseddel og kryds af om du ønsker at bytte varen til en anden størrelse eller have pengene retur.


Det kræves dog, at varen returneres i samme stand som den er modtaget, og med alle originale mærker.

 

Hvordan returnerer eller ombytter jeg en vare købt på THEBAANK.DK
Når du ønsker at returnere skal du sende varen retur til vores lager i Frederikshavn.

Du kan bruge det vedlagte returlabel, du får med i din pakke. Ved denne løsning trækker vi et administrationsgebyr på 39 kr, når vi refunderer dine penge.

Du kan også undlade at bruge det vedlagte returlabel, og selv betale for fragtomkostninger. Ved denne løsning trækker vi ikke et administrationsgebyr.

Det er vigtigt at du sender pakken med omdeling, vi henter ikke returpakker i pakkeshops eller på posthuset. 

      

OBS: Vær venligst opmærksom på, at du indleverer returpakken til den korrekte fragtleverandør - står der DAO på returlabel, skal du indlevere pakken ved en DAO pakkeshop. Står der GLS på returlabel, skal pakken indleveres i en GLS pakkeshop.

Vi håndterer ikke pakker, der er indleveret forkert.

Det vil sige, at vi hverken efterlyser eller erstatter disse pakker.

 

Hvis du ønsker at sende en vare retur skal du pakke varen pænt sammen, og vedlægge den udfyldte returseddel i kassen.

    

Hvis du ønsker at bytte din vare til en anden størrelse, kan du bruge det vedlagte returlabel. Ved denne løsning fratrækkes ikke et administrationsgebyr. Vi sender den ønskede størrelse, når vi har modtaget din pakke.

   
Derefter går du på dit lokale DAO/GLS pakkeshop og sender pakken til:

THEBAANK.DK

DANMARKSGADE 43, ST.

9900 FREDERIKSHAVN

Hvis du vil sikre at den ønskede størrelse ikke er udsolgt når vi modtager din returpakke, kan du sende os en mail på INFO@THEBAANK.DK, så reserverer vi den ønskede størrelse til vi modtager din pakke.

  
Ombytningen af størrelse eller returnering af pengene vil ske indenfor 1-3 dage fra vi modtager din pakke på vores lager.

 

Der kan gå et par dage inden pengene kan ses på din konto, det skyldes ventetid i forbindelse med overførslen af penge hos bankerne.

    

Bemærk:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi du reelt har taget varen i brug, den er blevet beskadiget i din varetægt. 

Bemærk, at original emballage kan udgøre en væsentlig del af varens værdi. THE BANNK fastsætter varens værdi hvis den er beskadiget.

   
Som udgangspunkt nedskrives varer med bortkommet eller beskadiget emballage med minimum 20 %, og varer som er taget i brug eller på anden vis beskadiget, nedskrives med minimum 80 %.
Hvis varen vurderes usælgelig vil værdiforringelsen være 100 %.
    
Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at bytte min vare til en anden vare?
Hvis du ønsker at bytte din købte varer til en anden vare, så skal du returnere din vare, og ligge en ny ordre.

Dette skyldes, at ved en difference i prisen på varen, har vi brug for at du indtaster dine kreditkort-oplysninger igen, da vi ikke har adgang til denne data.

 

Når vi har modtaget returvaren, tilbagefører vi beløbet til dig. Husk af udfylde og vedlægge retursedlen. Fragtomkostninger dækkes ikke.

   
Hvordan kan jeg få mine penge tilbage?
Behandlingsperioden varierer mellem 1-3 hverdage fra vi har modtaget dine returvarer på vores lager, til vi refunderer pengene.

Når vi har tjekket varens tilstand og klargjort en refundering, vil du blive informeret via e-mail. Eventuelle leveringsomkostninger returneres ikke. Refunderingen vil ske via samme betalingsmetode, der blev anvendt ved køb af varen.     

Varerne, jeg har modtaget, er de forkerte eller har fejl. Hvad skal jeg gøre? 
Hvis du har modtaget en vare, som er i stykker eller ikke korrekt i forhold til din ordre, vil vi refundere varens værdi og returomkostninger, så snart vi modtager varen på vores lager.

Kontakt venligst vores kundeservice inden du sender pakken retur på mail: INFO@THEBAANK.DK


For at gennemføre retursendingen, skal du udfylde den returseddel, der fulgte med dine varer og pakke den sammen med din retursending. Brug det vedlagte returlabel. 
   
Jeg har returneret en vare, men pengene er ikke gået ind på min konto endnu. 
Når du ønsker pengene udbetalt for en vare, du har sendt retur, kan du forvente 7-10 arbejdsdage fra den dag vi modtager varen, til pengene kan ses på din konto. Dette skyldes administration samt ekspedition af bankoverførslen. I visse tilfælde tager det op til 4 uger. Dette er den transit-tid, bankerne bruger på at flytte pengene rundt.
Vi behandler din returnering indenfor 1-2 hverdage, og du vil modtage en advisering om at din retur er behandlet og godkendt fra THEBAANK.DK

  

PERSONDATA

Hos THEBAANK.dk prioriterer vi datasikkerhed og fortrolighed højt.

 

Dataansvarlig og kontaktoplysninge

Denne hjemmeside er drevet og ejet af

RK INVEST APS

DANMARKSGADE 43, ST.

9900 FREDERIKSHAVN

CVR: 38774840

TLF: +45 61 20 75 57

Mail: INFO@THEBAANK.DK

 

Indsamling af personoplysninger 

Du vil altid blive oplyst hvis vi indsamler oplysninger om dig.

De personoplysninger vi indsamler, kan ex. Vis omfatte dit navn, mail, adresse og tlf nummer – det er oplysninger om de ordre du har købt hos os og din færden på vores hjemmeside.

  
Indsamling af disse oplysninger sker i følgende tilfælde:

  • Når du køber varer på thebaank.dk
  • Når du tilmelder dig vores nyhedsbreve på thebaank.dk
  • Når du deltager i en konkurrence hos thebaank.dk enten på FB eller instagram
Anvendelse af personoplysninger
  1. Dine oplysninger indsamles og anvendes til følgende formål:
  • Gennemførelse af ordre i vores webshop
  • Tilmelding til nyhedsbrev
  • Deltagelse i konkurrencer
  • Fremsendelse af SMS og andet markedsføringsmateriale, herunder invitationer til events og tildeling af værdikoder
  • Indsamling og evaluering af forbrugeranmeldelser
  • Oversigt over købshistorik 
  • Statistik
  • Øvrige markedsføringstiltag

   

Vi gør opmærksom på, at brug af dine personoplysninger til fremsendelse af markedsføringsmateriale kun finder sted, såfremt du forinden har afgivet dit udtrykkelige samtykke, medmindre loven giver mulighed for, at vi kan kontakte dig uden, at du afgiver dit samtykke først.

  

THEBAANK.DK fører statistik over trafikken på vores webshop, hvilke produkter vores kunder bedst kan lide og klikker mest på. Dette bruger vi til at kunne præsentere vores kunder for det mest relevante udvalg.

Disse oplysninger anvendes udelukkende internt, og videregives ikke til 3. part.

 

Videregivelse til andre dataansvarlige

Dine personoplysninger videregives som udgangspunkt ikke til en tredjepart uden din tilladelse. Oplysninger til brug for vareleverance videregives dog til det af THEBAANK.DK anvendte fragtfirma.

Det kan endvidere under visse omstændigheder og i henhold til lovgivningen være nødvendigt at videregive oplysninger til offentlige myndigheder eller politiet. Eksempelvis kan oplysninger videregives til politiet i tilfælde af mistanke om kreditkortsvindel. 

Sletning af personoplysninger

Vi sletter dine personoplysninger, når vi ikke længere har behov for at behandle dem til opfyldelsen af et eller flere af de formål, som fremgå.

Hvis du ønsker at afmelde dig vores nyhedsbrev kan du kontakte info@thebaank.dk

Cookies 

Vi anvender cookies på vores hjemmeside. 

Tilbagekaldelse af samtykke

Du kan til enhver tid tilbagekalde eventuelle samtykker, som du måtte have afgivet.

Vi vil herefter slette dine oplysninger.

Hvis du ønsker at tilbagekalde dit samtykke, kan du kontakte os på mail: info@thebaank.dk
 
Links til 3. part
Vores hjemmeside kan indeholde links til andre websites eller til integrerede websites. Vi er ikke ansvarlige for indholdet af andre selskabers websites eller deres praksis i forbindelse med indsamling af personlige oplysninger. Når du besøger andre websites, opfordres du til at læse indehaverens politik med hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger samt andre relevante politikker. 
 
Ændringer af oplysninger mv.
Hvis du ønsker, at vi opdaterer, ændrer eller sletter dine personlige oplysninger, kan du kontakte os på: info@thebaank.dk

 

NYHEDSBREVE

Hvordan kan jeg tilmelde mig thebaank nyhedsbrevet?
Du kan tilmelde dig vores nyhedsbreve nederst på vores webshop, hvor du finder en formular.

Hvad får jeg ud af at tilmelde mig nyhedsbrevet?
Vi sender inspiration, tilbud og info om events ud til vores kundeklub, samt rabatkoder til særlige events kun for kundeklubben.

Hvor ofte modtager jeg nyhedsbreve?
Vi sender nyhedsbreve ud ca. 1-2 gange om ugen. Ved højtider og kampagner kan frekvensen være lidt højere.

Bliver min mail adresse givet videre? 
Nej, din mail adresse bliver gemt og vi deler ikke dine oplysninger med 3. mand. 
  

Hvordan kan jeg afmelde mig nyhedsbrevet?
Du kan altid afmelde dig nyhedsbrevet. I bunden af hvert nyhedsbrev er der et link til afmelding. Alternativt kan du sende en mail til info@thebaank.dk

 

GAVEKORT OG RABATKODE

Når du køber et gavekort til thebaank.dk kan dette ikke veksles til kontanter, og kun anvendes på thebaank.dk

 

Rabatkoder indløses som betaling eller som rabat på en ordre. Der kan kun anvendes en rabatkode pr. ordre.

Der kan være knyttet forskellige betingelser til en rabatkode, ex. Minimumskøb, hvilken type varer de gælder osv.

 

Hvis du har anvendt en rabatkode, som kræver et minimumskøb, og du vælger at returnere en vare så du samlet kommer under minimumskøbet, vil værdien af rabatkoden blive fratrukket i dit returbeløb.

 

REKLAMATION

Hvad gør jeg, hvis jeg opdager en defekt eller fejl på min vare som jeg lige har modtaget.
Hvis du opdager en fejl på din vare, når du modtager den, skal du kontakte vores kundeservice på info@thebaank.dk

 

Husk at oplyse dit ordrenummer og fejlen på varen.

Vores kundeservice hjælper dig videre i forløbet ved enten at ombytte varen eller give dig pengene retur.

Jeg har fundet en defekt eller en fejl efter mine 30 dages returret – hvad gør jeg?
Skulle du opleve fejl eller mangler på varen efter returretten er udløbet, skal du kontakte kundeservice på info@thebaank.dk det er en fordel hvis du i mailen vedhæfter billede af fejlen, så kan vi hurtigt hjælpe dig videre.